Saturday, March 14, 2009

high on nitrogen

















gambar 'penyu2' bersidai aku tak sempat ambil sebab diorang bersidai time tengah hari buta... time tu aku ada kat dalam akuarium Dia.. so, kalau lu nak tengok.. lu pergi sendirik!!

ermm.. kalau lu pergi, jgn bawak bini..
nanti lebam peha kiri!!

ngahaha.. tapi kalau macam tu lu punya fikir..
otak lu kena cuci!!


macam mana pun..
semua ciptaanNya..
patut dihayati dan disyukuri kan??


kan??





.. memang high!! lain macam, lu try test la ..



.. lost in translation ..

yang nie takda kena mengena..
random fact..
aku cukup suka tengok orang bisu bercakap..
nak2 time diorang gelak..
serius..
kadang2 aku pun tergelak sama..



.. mak aku cakap dia pun selalu tengok.. kat dlm tv, ceh..






... susah nak cerita, tryla pergi..

No comments: