Sunday, December 7, 2008

Seriusly, Monsoon Cup!!

Pagi tadi aku bangun tengok air 'longkang' dah surut dah.. yeah!! then, out of curiosity, i asked my self.. "bagus sangat ke Monsoon Cup nie sampai 'diorang' sanggup habiskan duit untuk event nie daripada besarkan parit kat umah aku neh??".. erm.. dan + kebosanan duduk kat umah, aku roger Amir.. ajak turun ke Pulau Duyung.. (sorry pyang, jln KJ horror siot..)

so, here the rest..

...


...


Gilmour...


Don't know what they cheering for..


World Tour Champ..


...

Piala la.. xkan buah kurma plak kot..


yea.. it's your alright..

bole ko tahan bau.. ko selesema ape??


...


MISC huh..


erk!!.. alhamdulilah..


ni tak bau.. huahuahua..


" aku bukan ape, dia punya kapal kecik sangat, tu yg aku tak masuk tu.."

" mung buleh menda?"..a
"buleh la d'ere kecik ni 5"..b
"doh nok wak mende ngan d'ere tu"..a
"aku nok jual kat ebay!!"...b



... apa dapat aku pun tak tahu..

6 comments:

one way street said...

best wei pi monsoon cup, pasal yg gambar selseme tu, xde nye selseme...gua thn je la walau segampang mana pon bau asal dpt bergambo udah le ngan mamat tu... he's the champ

one way street said...

wei, tang aku roger amir tu aku x berapa setuju la... hahaha bukan ke aku yg sms mung dulu mat yo pg td???? anyway, fantastic moment la walau terpaksa berdepan dengan bauan yg kurang menyenangkan... hahha.. gadis berbaju bu\iru best tak bau die matyo????

nextexit said...

eh, ye la.. mmg ko yg roger aku kan?? hahaha.. ah, you owe me, i owe you.. same things la.. huahuahua..

soffie aveiro said...

haha..wah..wah...kamoo...seronoknye...haha..sapa hati tinggal piyang..:p

one way street said...

sofi, bukan nok tinggal pyang.. tp matyo kate jln ke sane masih horror lg la... hahhahaha

nextexit said...

serius horror.. aku lalu situ mesti aku kunci pintu.. dan aku fikirkan sesuatu yg agak lucah utk hilangkan perasaan takut tu.. haha.. normal la tu kan??