Thursday, January 1, 2009

I love her






...gambar rembat...


.. voice


ngahaha.. memang best. Tak percaya, dengar la sendiri.. dan kalau korang katakan Mawi World ( oOyeah!!) lebih lunak suaranya berbanding Minah neh, sila pergi bunuh diri.. ( pegi makan makanan yang banyak kolestrol ke, isap rokok ke, atau pun untuk proses yang lebih cepat lagi, tahan nafas anda sehingga K.O.. ngahaha.) serius!!

bagi aku, minah ni memang talented gila ding dong.. dan aku amat jelous dengan kebolehan yang dia ada, compose lagu sendiri.. tulis lirik sendiri.. main instrument sendiri (guitar and keyboard).. and satu lagi.. pakai tudung pulak tu.. pergh.. " cik Yuna, jom kita pegi tengok wayang.." ngahaha..


apehal pun, aku harap si Yuna neh terus succes la.. dan harap lagu2 dia neh akan berkumandangla kat radio2.. dah muak dah aku dengan lagu2 seberang.. ( sebenarnya aku jarang dengar radio.. tapi aku rasa banyak la lagu2 seberang yang berkumandang kat radio2 kan2??) support our local acts!!

ok.. sedikit sebanyak EP cik Yuna neh.. aku suka Rocket.. tapi takde kat bawah neh.. sila dengar di sini












Yuna



try juga julie goes overseas.. layan tinggal.. " old school malay sound".. aku suka menjerit seperti itu.. mencabar beb.. ngahaha


... don't just look straight ahead, look to the side.

2 comments:

soffie aveiro said...

mat yo...beh arr...beh arr...weh..bagi arr lagi lagu2 beh..i love her too...her voice arr..hehe..:p

nextexit said...

haha.. suara je ke?? pakej lengkap neh..