Friday, January 23, 2009

petang itu

"yo, umur brapa??".. dia

ngahaha.. silap soalan la kan..
kalau tanya aku dah buat asar ke belum, ok la kan?
laju je la aku jawab, dah.. ngehehehe

so, aku punya counterback..

"agak2"

" 23".. dia

dan seriusly, jawapan tu aku terima dengan pantas..
diturut dengan gelengan (betul ke aku eja nie) kepala dari aku.

"erm.. 22, sama" .. another guess dari dia
"hish.. hahaha.." respond spontan aku..

"la.. bagi tahu je la..".. dia

"24", yang mana jawapan yang aku set kat kepala otak aku untuk soalan dia nie..

tapi.. belum sempat apa2..
tah mana silapnya, mulut aku bagi respond terlebih dahulu..

"dapat BCG tahun 90".. mulut aku

dan aku agak kecewa dengan mulut aku time itu..

tapi..

dia cakap dia dapat BCG time darjah 3.. hurm...

aku pulak jadi konfius..
biar betul dia nie?? mungkin banyak makan kepala ikan kot..

at last, aku bagi tahu dia BCG dapat time bila,
dan dia agak tak percaya yang aku dah hidup selama itu..
ngahahaha..


apa2 hal pun...

korang dapat tak point aku?!? ngehehehe




... nah, i`m little bit tainted by the hues of mortality

2 comments:

one way street said...

kire point mung skrg ni nak ckp mung dah tua la??? hahahaha bawak2 la bertaubat.. kembali la ke jalan yg benar mat yo... sampai bila lg nak huha huha ni...

nextexit said...

ceh.. point tua pulop mung nie..
other way around la..
ngahaha