Monday, February 2, 2009

ah.. what the hell


1. Apakah benda yang paling penting bagi kamu?

agama

2. Apakah benda terakhir yang kamu beli dengan wang sendiri?
petrol 30 hengget

3. Di manakah tempat impian perkahwinan kamu?

siam ok ke??cerewet ke?? ngahaha

4. Berapa lama anda rasa hubungan kamu berkekalan?
sampai syurga.. mungkin

5. Adakah anda dilamun cinta?
aku rasa? something..

6. Di manakah restoran terakhir kamu makan malam?
aku segan masuk restoran..

7. Namakan buku terakhir yang kamu beli?
buku petak kecil.. adik aku pesan suruh beli

8. Apakah nama penuh kamu?
ah.. kamu dah tahu

9. Kamu lebih senang dengan mak atau ayah?
senang blake..

10. Namakan seseorang yang kamu ingin jumpa untuk pertama kalinya dalam hidup anda?
bush!! aku nak baling dengan safety shoe pulak.. aku baling2 nie memang pakar.. kompem kena la..

11.Sebutkan 8 nama sahabat yang paling rapat dengan kamu?
8 tu sikit sangat.. tak perlu sebut, anda tahu siapa anda..

12. Adakah kamu mencuci pakaian anda sendiri?
dulu2 pernah.. sekarang mesin kan ada, guna la...

13. Tempat yang paling seronok kamu mahu pegi?
mana2 dasar laut.. dan juga pantai yg penuh dengan penyu2 kaki dua bersidai..

14. Pelukan atau ciuman?
lebih dari itu..

15. Butirkan 5 perkara tentang orang yang tag kamu.
dua org sebenarnya..

yg 1st

1. jalan nak pergi umah dia sekarang nie horror gila anjing
2. travel mate.. memang kaki travel..
3. mempunyai deria bau yg gila mantap
4. suka kaki, ngehehe (tanya dia sendiri kaki apa)
5. cool gila anjing

yg 2nd

1. pernah dirempuh, tapi survive.. kete power beb..
2. skarang kembali mengiwi kasut sekolah
3. seorang driver.. weh, driver pun, kenderaan yg dia bawak rege usd 200m maa.. ngahaha
4. sekarang boleh dijumpai di golf2 course..
5. cool gila anjing juga..

16. 8 perkara yang amat saya gilai
1. superbike
2. scuba
3. photography
4. perempuan
5. travel
6. discovery channel
7. music
8. budu

17. 8 perkataan yang sering di ucapkan
1. ding dong
2. owh..
3. shit
4. cool
5. ok je
6. kan
7. bereh2
8.roger2

18. 8 buah buku yang paling terbaru dibaca.
1. DCM
2. star of the sea.. baca balik
3. rock sound january issue
4. junk january issue
5. photoshop for dummies
6. yellow pages kat hotel ari tu..

6 je aku dapat bagi..

19. 8 lagu yang saya boleh dengar berulang kali.
1. wake up by the living end.. tiap2 pagi lebih kurang 5 kali lagu nie main baru aku bangun.. ngehehe
2. simple man cover by shinedown.. lyric yg best, plus suara gila cool la..
3. tribute by naked breed
4. yuna's songs !!
5. 59 sound by gas light anthem
6. waltz #1 by elliot smith
7. please,please please let me get what i want by the smith
8. a day inn the life cover by the libertines

20. 8 perkara yang saya pelajari tahun lalu
1. bersabar tu banyak untungnya
2. muntah melalui hidung adalah possible
3.dunia ini indah..
4. aku belajar tentang dia
5. aku punya will power tak cukup kuat lagi
6.diam tu tak semestinya tak setuju..
7. belajar masak mee goreng.. ngahahaha
8. regret is a waste of time.. move on jer..

21. Mari men'tag' 8 orang lain.
kalau aku tag aku tak bagi soalan2 mcm nie.. jd yg nie habis kat sini..


dah.. weh, lain kali bagi soalan objektif.



... straight dari usus besar aku!! ngahahaha

2 comments:

soffie aveiro said...

haha..ter 'tag' dan terjawab juga...haha..!!

nextexit said...

tercirit boh.. ngahahaha