Friday, February 20, 2009

si gaban vs si kesatria bajahitam






.. main ngan kancil bapak gua pun cirit nie..



moto nie kalau lu org jumpa tengah jalan sila la baling ngan kayu ke, batu ke, atau apa2 sajala yang tercapai tangan.. lebih2 lagi kalau tengok dia pasang hazard light kat belakang helmet dia tu.. perasan jadi gaban la tu.. ptuih.. menyampah aku!! ngahahaha






.. bunyi still mcm mesin jahit mak gua, nanti2 gua tukar..

kalau yang nie jgn korang baling batu pulak.. baling awek ok.. ngahaha.. tak la.. lu orang tahan dah ler.. pastu ajak minum air ke.. makan sotong celup tepung ke.. kira orait la..



... kita sukat guna siku

Align Center

2 comments:

soffie aveiro said...

gle kaye ding dong mat yo..ade moto baru..camera baru...nikon beb..haha...jadi fotograper aku laa tyme aku tunang...hehe...tunggu aku...aku balik awal bulan 3..tunggu!!

nextexit said...

kalau aku kaya aku dah tak kapal bro...

boleh2... member2 aku charge murah2.. ngahahaha